Inga varor matchade sökkriterierna.
Det är enkelt att kontakta oss du kan ringa oss eller kontakta
oss via support^^bonapartner$$se alternativt via kontaktformuläret.
Öppettider
Vår webbshop har öppet dygnet runt alla dagar för att beställa varor.
Önskar du beställa varor via telefon går det bra att ringa på telefon 010-130 20 00
Vi har öppet vardagar 08:00 - 17:00 Lunchstängt 12:00-13:00
Bona Partner AB
Gillbergavägen 1, 632 28 Eskilstuna
Telefon: 010 - 130 20 00 Fax Order: 016-13 81 24
Så fort din order har blivit registrerad så packas dina varor och levereras till den angiva adressen.
När vi har fått in en order från dig så går vi igenom denna och därefter skickas en bekräftelse på din order via mail.
Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till transportören samt notera skadans omfattning.
Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid. Det är därför viktigt att du inspekterar dina produkter noggrant i samband med mottagande av varan.
Företag ska anmäla transportskador inom sju dagar.
För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas.
Leveranstiden är normalt ca 2–7 arbetsdagar, beroende på om produkten finns på vårt centrallager eller om den beställs på begäran direkt från leverantörens lager.
Vi gör alltid allt vad vi kan för att hålla den uppskattade leveranstiden, för att du ska få hem dina produkter så snabbt som möjligt. Ibland kan det dock ta lite längre tid än beräknat, om vi till exempel får vänta på leverans från leverantören.
Men vi levererar din beställning så fort vi bara kan.
Tänk på att du som kund alltid ska kunna visa legitimation vid utlämningen/leveransen av produkterna, om du inte själv kan närvara så ska mottagare kunna uppvisa köpande kunds legitimation samt sin egen, inga fotokopior accepteras.
Företag och privatpersoner. Vi erbjuder betalning mot faktura.
Betalningsvillkor för Företag 30 dagar Privatpersoner 14 dagar om inget annat avtalas.
Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med det belopp som är tillåtet enligt lag f.n. 50 kr samt dröjsmålsränta med 24% + gällande referensränta.
Sedvanlig kreditprövning utan kännedomskopia sker och leverans sker endast till folkbokförd adress. Vi debiterar verklig fraktkostnad vid beställning i Bonamatbutiken.
De uppgifter du behöver för att betala står i den orderbekräftelse som skickas till dig via e-post när vi har bekräftat din order.
Betala in din orders totalbelopp till vårt bankgirokonto, exempelvis via din egen Internetbank till Bona Partner AB Bankgiro 5813-2531
Ange ditt ordernummer på betalningen som står på din ordebekräftelse som du får via mail av oss.
När betalning är oss tillhanda så skickas era beställda varor. Om betalning inte inkommer inom 5 dagar markuleras ordern.
Tänk på att innan du betalar så måste du ha fått en orderbekräftelse av oss.
Här har vi samlat några frågor & Svar
Var alltid noggrann med att kontrollera att din e-post adress är rätt. Detta är den vanligaste orsaken till att du inte fått någon orderbekräftelse. Alternativ kolla i i din skräppost. Det kan också bero på att vi inte har hunnit gått igenom din beställning. Vi hantera alla orderbekräftelser manuellt.
Om din order inte hunnit gå för packning på vårt lager så kan du kontakta oss och vi annullerar den åt dig. Observera att önskemål om annullering via mail måste bli bekräftat av oss, utan bekräftelse så har ingen annullering skett. Har du fått en orderbekräftelse av oss kan vi inte anullera din beställning. Skulle du vilja skicka tillbaka din vara så får du betala fraktkostnaden för frakt till dig och för frakt ifrån dig.
Vi kan ändra och lägga till varor i din order om du har valt faktura som betalsätt. Observera att ändringar enligt ovan endast kan göras förutsatt att din order inte gått till packning på vårt lager. När du fått en orderbekräftelse så kan det vara för sent att ändra din order.
Förutom varan så tillkommer kostnaden för frakt. Du får alltid se alla kostnader för din beställning innan du ombeds att klicka vidare på skicka beställning.
Vi anlitar olika speditörer.
När din order har packats ca 1-3 dagar.
Allt i din beställning skickas samtidigt från vårt lager vissa varor kan ha tagit slut i vårt lager, då levereras resterande vara från vårt lager när vara inkommit till oss.
Kontakta oss så hjälper vi dig att reda hur du ska gå till väga.
Så fort din order har blivit registrerad så packas dina varor och levereras till den angiva adressen.
När vi har fått in en order från dig så går vi igenom denna och därefter skickas en bekräftelse på din order via mail.
Moms tillkommer på alla angivna priser. Livsmedel 12%, övriga 25%.
Företag och privatpersoner. Vi erbjuder betalning mot faktura.
Betalningsvillkor för Företag 30 dagar Privatpersoner 14 dagar om inget annat avtalas.
Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med det belopp som är tillåtet enligt lag f.n. 50 kr samt dröjsmålsränta med 24% + gällande referensränta.
Sedvanlig kreditprövning utan kännedomskopia sker och leverans sker endast till folkbokförd adress. Vi debiterar verklig fraktkostnad vid beställning i Bonamatbutiken.
Förskottsbetalning
De uppgifter du behöver för att betala står i den orderbekräftelse som skickas till dig via e-post när vi har bekräftat din order.
Betala in din orders totalbelopp till vårt bankgirokonto, exempelvis via din egen Internetbank till Bona Partner AB Bankgiro 5813-2531
Ange ditt ordernummer på betalningen som står på din ordebekräftelse som du får via mail av oss.
När betalning är oss tillhanda så skickas era beställda varor. Om betalning inte inkommer inom 5 dagar markuleras ordern.
Tänk på att innan du betalar så måste du ha fått en orderbekräftelse av oss.
Reservation & Förbehåll
Vi reserverar oss mot eventuella felaktigheter på webbplatsen, utgående artiklar samt slutförsäljning.
Bona Partner AB strävar efter att leverera felfria produkter och tjänster med högsta möjliga service, kvalitet och leveranssäkerhet. Vi skall uppfylla kundernas krav och förväntningar samt myndighetskrav. Vi arbetar kontinuerligt med ständiga förbättringar och ett kvalitetstänkande genomsyrar hela Bona Partner AB verksamhet. Vårt övergripande mål är att bli den självklara leverantören.
Varje dag levererar vi kaffemaskiner, kaffebryggare och dess tillbehör till en rad olika företag, myndigheter och vårdinrättningar, föreningar m.fl. i hela Sverige.Detta gör att vi tar vår miljöpolicy på högsta allvar.
Bona Partner AB/Bonamatbutiken säljer kaffeautomater, kaffemaskiner och levererar kaffe och tillbehör. Vår verksamhet har en påverkan på vår omgivande miljö, både för människor och natur. Därför arbetar vi målmedvetet och verkar för ständiga förbättringar för att minska denna påverkan och förebygga föroreningar av miljön,
Vår policy är att använda oss av leverantörer som fortlöpande kan tillgodose våra behov och förväntningar. Därvid beaktas leverantörens kompetens och viljan att samarbeta. Vi ska sträva efter goda partnerförhållanden med viktiga leverantörer och koncentrera köp av varor och tjänster till ett fåtal leverantörer. Förbindelsen med våra leverantörer ska kännetecknas av ömsesidig uppriktighet och förståelse.
Kvalitet och miljö är de väsentligaste faktorerna vid inköp, dvs.:
Bona Partner AB - Bonamatbutiken.se är auktoriserad rikstäckande återförsäljare av Bravilor Bonamat produkter i Sverige! Vi säljer Bravilor Bonamats hela sortiment till
företag, myndigheter och vårdinrättningar m.m i hela Sverige. Välkommen att bli kund hos oss.
Copyright © 2007 - 2024 Bona Partner AB. Med reservation för tryckfel och förändringar. Samtliga priser är angivna exklusive moms.
Kontakt
Telefon: 010-130 20 00
support^^bonapartner$$se